Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

ΙΧΝΗΛΑΤΩΝΤΑΣ - 17/2/2009

ΑΝΕΝ - ΑΝΕΚ:
Άρχισαν
τα όργανα...

Δριμεία -και αναμενόμενη- επίθεση κατά της ΑΝΕΚ για τα όσα συμβαίνουν στην ΑΝΕΝ, από τη δήμαρχο Κισάμου Φρόσω Σκουλάκη και τον εκπρόσωπο του Δήμου στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ανώνυμης Ναυτιλιακής Εταιρείας Νότου Μανώλη Χουρδάκη. Αλλά και κατά της Διοίκησης της ΑΝΕΝ, βεβαίως - βεβαίως, τα μέλη της οποίας είναι, ουσιαστικά, άνθρωποι της ΑΝΕΚ. Τα... όργανα μόλις άρχισαν. Αναμένουμε με ενδιαφέρον τη συνέχεια...

Επίδομα
ενοικίου
και ΕΛΤΑ


Στις 10 Φεβρουαρίου, στη σελίδα 3 των «Χανιώτικων νέων» δημοσιεύτηκε ένα σχόλιο, με αφορμή παράπονο που έκανε στην εφημερίδα ένας αναγνώστης. Γράφαμε, λοιπόν, τότε:

«Το επίδομα ενοικίου που δίδει ο Οργανισμός Εργατικής Κατοικίας πήγαν χθες το απόγευμα» (σ.σ. Δευτέρα 9/2) «να πάρουν από τα ΕΛΤΑ αρκετοί συμπολίτες μας. Καθότι το πρωί εργάζονταν. Η απάντηση, ωστόσο, που έλαβαν ήταν αποκαρδιωτική.
- Το απόγευμα, τους είπαν, δεν επιτρέπεται να κάνουμε πληρωμές. Ελάτε το πρωί.
- Μα το πρωί εργαζόμαστε, απάντησαν.
- Τότε ή θα πρέπει να περιμένετε, προκειμένου, αν εισπράξουμε χρήματα να σας τα καταβάλλουμε (!!!), ή θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε κάποιο συγγενικό σας πρόσωπο να έρθει να λάβει το επίδομα πρωινές ώρες, η απάντηση, που, μέσες - άκρες, έλαβαν, όπως μας είπε χθες το απόγευμα, αναγνώστης της εφημερίδας.
Τα σχόλια είναι περιττά...», κατέληγε το σχόλιο.

Απάντηση επί των παραπάνω μας έστειλε ο διευθυντής του κεντρικού καταστήματος των ΕΛΤΑ στα Χανιά (οδός Περίδου), Ευτύχης Ροδομαγουλάκης. Στην απάντησή του επισημαίνει τα εξής:

«Επειδή ο αριθμός των επιδομάτων είναι μεγάλος, είναι αδύνατον να πληρωθούν όλοι οι δικαιούχοι την πρώτη μέρα. Η πληρωμή τους συνεχίζεται πρωί - απόγευμα και το Σάββατο το χρονικό διάστημα που αναγράφεται στις επιταγές (από 9-2-09 μέχρι 25-2-09). Αν συνέβησαν κάποια μεμονωμένα περιστατικά μη επάρκειας χρημάτων το απόγευμα της πρώτης ημέρας πληρωμής, λόγω πολύ μεγαλύτερης προσέλευσης των δικαιούχων από την αναμενόμενη, ζητάμε την κατανόηση του κοινού. Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για τη γρήγορη και ασφαλή εξυπηρέτηση των δικαιούχων, η οποία έχει σχεδόν ολοκληρωθεί».

Δεκτές οι εξηγήσεις του κ. Ροδομαγουλάκη, ο οποίος, πάντως, δεν λέει ένα πράγμα. Ότι στο υποκατάστημα του ΕΛΤΑ -και όχι μόνο- αποφεύγουν τη συγκέντρωση μεγάλων χρηματικών ποσών, φοβούμενοι το ενδεχόμενο ληστείας. Δεν θα είναι η πρώτη φορά, άλλωστε, που θα συμβεί στα Χανιά. Νωπές είναι, ακόμη, οι μνήμες -και ας έχουν περάσει μερικά χρόνια- από τις ένοπλες ληστείες στο υποκατάστημα του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου (πλατεία 1866) και στο υποκατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς (οδός Τζανακάκη).

ΟΤΕ:
Κοροϊδίας
το ανάγνωσμα;


Αγανακτισμένος πολίτης έστειλε χθες το απόγευμα στη στήλη την παρακάτω «ανοιχτή καταγγελία» για της Τεχνικές Υπηρεσίες του ΟΤΕ στα Χανιά. Την παραθέτω αυτούσια.
«Στις 12 Φεβρουαρίου, νωρίς το απόγευμα (κάπου μεταξύ 16.00-17.00), ανέφερα μια βλάβη που προέκυψε στην ISDN σύνδεση της εταιρείας που εκπροσωπώ με την επωνυμία “Βιλελμίνη” ξενοδοχείο.
Σήμερα, μετά από 5 ημέρες, είμαι ακόμη χωρίς τηλέφωνο.
Γιατί;
Συμβατική υποχρέωση του ΟΤΕ είναι ή δεν είναι να το κοιτάξει μέσα σε 48 ώρες;
Το συνεργείο που ήρθε σε γειτονικό μαγαζί στον δρόμο που είμαστε το Σάββατο το πρωί και ενημερώσαμε και προφορικά, μας είπε ή δεν μας είπε ότι στη συνέχεια της εργασίας του θα περάσει και απο εμάς να δει τη βλάβη; Γιατί δεν πέρασε το εν λόγω συνεργείο; Τελείωσε η βάρδια του πριν τις 12 το μεσημέρι ή το μήπως το... ξέχασαν;
Τα σταθερά τηλέφωνα της Τεχνικής Υπηρεσίας -προϊστάμενος κ.τ.λ., τα οποία είναι (με * τα κοινά ψηφία) τα 28210***66, 28210***86 και 28210***11 που μου έδωσε το 13888 μετά απο πολλές προσπάθειες από το κινητό μου, γιατί δεν τα απαντάει κανείς εν ώρα υπηρεσίας;
Τα έχουν μήπως σε σίγαση ή αν δουν νούμερο που δεν ξέρουν κάνουν την “παλαβή”;
Μήπως χρειάζεται προσλήψεις τηλεφωνητών ο ΟΤΕ να του συμπαρασταθούμε;
Ο κ. Μπουρνάκης στο Τμήμα Παραπόνων του ΟΤΕ (αυτό παρακαλώ όπως δημοσιευτεί αυτούσιο για μελλοντική χρήση των αναγνωστών) στο τηλ.: 2108230099 μου είπε το ιστορικό της αναφοράς της βλάβης, επιβεβαιώνοντας ότι την καταχώρησαν στις 12 του τρέχοντος, λέγοντάς μου μάλιστα πως ενώ παρελήφθη απο συνεργείο, ή εν πάση περιπτώσει από την Τεχνική Υπηρεσία, στις 13 η αναφορά βλάβης, στη συνέχεια “πάγωσε”, όπως είπε αυτολεξεί. Μου υποσχέθηκε, όπως και έκανε, να με πάρει τηλέφωνο πίσω για να με ενημερώσει. Έπιασε γραμμή λοιπόν στο ***11, όπως μου είπε, και αφού με μίλησε με κάποιον (ποιον;) με διαβεβαίωσε ότι θα το κοιτάξουν σήμερα. Μου είπε βέβαια ότι δεν υπάρχει περίπτωση οιασδήποτε αποζημίωσης μετά απο ερώτησή μου.
Και ερωτώ; Τι σημαίνει “πάγωσε”; Βίντεο είναι;
Πού είναι το συνεργείο που θα το κοίταζε σήμερα; “Πάγωσε” κι αυτό σαν την αναφορά;
Πάτα το πλέι τότε! Α μα πια.
Και, τελειώνοντας, να παραθέσω και το σημείο που βρίσκομαι μετά από την επίσκεψή μου σήμερα, στις 16 του μήνα και ώρα 17.00 στο πλάι της οδού Μαργουνίου, αφού δεν έπιανα πλέον γραμμή απο το κινητό μου ούτε στο 13888 μήδε στα: ***86, ***66 και ***11 (βλ. παραπάνω).
Μετά απο κάνα δυο (ελαφριές) κλωτσές στην πόρτα (αφού δεν μου απαντούσε κανείς στο θυροτηλέφωνο) βγήκε κάποιος απο την ταράτσα, με ρώτησε τι θέλω και του ανταπάντησα: “Πού είναι οι τεχνικοί; Βάρδια απογευματινή υπάρχει;”.
Μου απήντησε πως δεν υπάρχει (!) και αφού τα πήρα στο κρανίο και του 'πα πως είναι ξεφτίλα αυτό που γίνεται, του είπα πως θα 'ρθω να βρω αύριο (σήμερα) νωρίς, τον διευθυντή του Τεχνικού στη Μαργουνίου να του τα πω ενα χεράκι.
Αντ' αυτού, γράφω αυτό το κείμενο και υπομένω, περιμένω και επιμένω».

Μετά τιμής
Αντώνης Τροχαλάκης


Είναι σίγουρο ότι στη θέση του κ. Τροχαλάκη έχουν βρεθεί, κατά καιρούς, αρκετοί συμπολίτες μας, οι οποίοι, ωστόσο, δεν γνωρίζω αν επέμειναν τόσο. Σε κάθε περίπτωση, αν όλα τα παραπάνω είναι ακριβή, ο ΟΤΕ οφείλει εξηγήσεις. Αφού πρώτα, βέβαια, αποκαταστήσει τη βλάβη στην τηλεφωνική σύνδεση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου