Τρίτη 28 Ιουλίου 2009

ΕΙΔΗΣΕΙΣ




Β. ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗΣ:
Αυτοκτόνησα
εξαιτίας των χρεών

Τραγική
ομολογία
του 50χρονου
Χανιώτη


Τα χρέη οδήγησαν στην αυτοκτονία τον 50χρονο Χανιώτη επιχειρηματία Βαγγέλη Νικολακάκη, όπως ο ίδιος αναφέρει σε γράμματα που έγραψε πριν αυτοπυροβοληθεί. Παραλήπτες των γραμμάτων είναι φίλοι του και άτομα που εκτιμούσε. Ένα από αυτά είχε παραλήπτη τον επί σειρά ετών αθλητικό συντάκτη των "Χανιώτικων νέων" Γιώργο Δρακάκη.
Η επιστολή - σοκ έφτασε το απόγευμα της Τρίτης 28 Ιουλίου στα χέρια του δημοσιογράφου των "Χ.Ν.". Σε αυτήν, ο Βαγγέλης Νικολακάκης αναφέρει τα εξής:
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Στην επιστολή του προς τον Γιώργο Δρακάκη ο 50χρονος αναφέρει τα εξής:

"Φίλε Γιώργο,
Αν διαβάζεις αυτό το γράμμα σίγουρα δεν υπάρχω στη ζωή, μετά από αυτό που έκανα στον εαυτό μου.
Παίρνω το θάρρος να σου γράψω - σχεδόν ένα γράμμα απ' τον ουρανό μοιάζει, και γιατί σε εκτιμάω και γιατί πιστεύω ότι πιο μέσα απ' τη δημοσιογραφική σου ιδιότητα, κρύβεται ένας καλός ηθικός και συμπονετικός άνθρωπος.
Θέλω να ξέρεις πώς έχω γράψει και στον Ντουντουνάκη και στον Βούρβαχη και τους ζητάω το ίδιο όπως και σε 'σενα.
Ενα άρθρο, μια κατάθεση ψυχής που λίγες ώρες πριν πεθάνω βρίσκω τη δύναμη και σου κάνω Γιώργο μου, γιατί θέλω να ξέρεις πως στη τραγική κατάσταση που μ' έφεραν τα χρέη και ο δανεισμός δεν φταίει μόνο η συγκυρία της εποχής και της οικονομικής κρίσης αλλά πιο πολύ δικά μου λάθη και επιλογές και κυρίως η εμπιστοσύνη που έδειξα στις ομάδες που απ' τον πίνακα που σου στέλνω βλέπεις πώς τα ποσά που με έχουν φεσώσει είναι σχεδόν όσα και τα χρέη μου, όσα και τα ποσά που με κάνουν να αυτοκτονήσω μη αντέχοντας να δω τα παιδιά μου στο δρόμο και εγώ να 'μαι ανήμπορος στη φυλακή. Γιατί το ξέρεις Γιώργο μου και κανείς όπου και να ρωτήσεις δεν θα πει το αντίθετο, ούτε ξεγέλασα ποτέ κανέναν, ούτε ομάδα, ούτε έκλεψα, ούτε κακό είπα αν και θα έπρεπε. Νόμιζα με την τρέλα που είχα για το χανιώτικο ποδόσφαιρο πως δινοντάς τους έτσι απλά με εμπιστοσύνη εμπορεύματα χωρίς εγγυήσεις, προσφέρω και εγώ σ' αυτό το έρημο χανιώτικο ποδόσφαιρο που με ανέδειξε και με έκανε γνωστό. Δυστυχώς και τα ποσά ήταν πάνω από τις δυνάμεις μου και μετά η οικονομική κρίση με τέτοια φέσια με γονάτισε. Γι' αυτό σου ζητάω στο όνομα της φιλίας μας, στο όνομα των ορφανών παιδιών μου που κινδυνεύουν να μείνουν κυριολεκτικά στο δρόμο να βρεθείτε με τον Γιάννη και τον Βούρβαχη, να γράψεις κάποιο άρθρο γι' αυτό μου το γράμμα, μην το κρύψεις, είναι τιμή σου και καμάρι σου να σου εμπιστεύεται ένας νεκρός μυστικά του και είναι ιερή όπως λένε η τελευταία του επιθυμία αλλά και καλότυχος αυτός που ορίζει να την εκτελέσει.
Να βρεθείτε και να βρείτε ένα κομψό πολιτισμένο τρόπο να βρεθούν αυτοί οι άνθρωποι που τόσα χρόνια μου χρωστάνε τόσα λεφτά να τους κεντρίσετε τη συνείδηση και τα οικογενειακά τους συναισθήματα, να τους εξηγήσετε πώς αυτά τα λεφτά είναι λεφτά των παιδιών μου, δουλεμένα και πληρωμένα από 'μενα, για να μπορούν να κάνουν αυτοί τους παράγοντες και το χόμπι τους, αλλά να καταστρέφουν δουλειές και να διαλύουν οικογένειες.
Προσπαθείστε χωρίς να μπορώ να σου πω τον τρόπο, τις λέξεις και την τακτική, να καταλάβουν αυτοί οι άνθρωποι, πώς έστω και τώρα, έστω και μετά το θάνατό μου, μπορούν να επανορθώσουν, να δώσουν τα λεφτά αυτά ή μέρος τους στα παιδιά μου, όχι σαν ελεημοσύνη αλλά γιατί και τα 'χουν ανάγκη και τους ανήκουν.
Σε ευχαριστώ φίλε που μ' άκουσες, σε ευχαριστώ για όλα όσα θα κάνεις για μένα και την οικογένειά μου και εύχομαι να' σαι πάντα στη ζωή σου υγιής, ευτυχισμένος και πετυχημένος.

Ο φίλος σου
εν ζωή
Βαγγέλης Νικολακάκης".


Σημειώνεται ότι σε δύο πίνακες που επισύναψε ο 50χρονος φαίνεται ότι τα φέσια της δεκαετίας '94 - '04 φτάνουν τα 94.000 ευρώ και τα τρέχοντα υπόλοιπα 2006-07 τα 29.500 ευρώ. Οι πίνακες, από τους οποίους έχουν αφαιρεθεί μόνο τα ονόματα παραγόντων του ποδοσφαίρου και τα τηλέφωνά τους, δημοσιεύονται στην κορυφή του κειμένου.
Σύμφωνα με πληροφορίες επιστολές έχουν λάβει επίσης ο βουλευτής Χανίων της Ν.Δ. Στέλιος Νικηφοράκης, ο πρόεδρος της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Χανίων Γιώργος Βούρβαχης, ο αθλητικός συντάκτης Γιάννης Ντουντουνάκης και δύο φίλοι του 50χρονου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου