Σάββατο 8 Αυγούστου 2009

ΣΧΟΛΙΑ

Βιογραφικό "στελέχους"
για θερμά συγχαρητήρια...


Ποιος είναι αυτός που στο βιογραφικό του επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ότι πέτυχε να "προσλαμβάνονται σε θέσεις δημοτικών υπαλλήλων Νεοδημοκράτες ύστερα από πολλά χρόνια";
Στα "επιτεύγματά" του ο εν λόγω κύριος περιλαμβάνει, ακόμη, μεταξύ άλλων, ότι πρότεινε, στη Δημαρχιακή Επιτροπή, "να ονομαστεί τμήμα της π. λεωφόρου Σούδας σε λεωφόρο Κ. Καραμανλή...", καθώς και "να απονεμηθεί το χρυσό μετάλλιο της πόλης των Χανίων στον Κ. Μητσοτάκη...".
Προφανώς όλα τα παραπάνω αποτελούν "παράσημα", τα οποία ορισμένοι θεωρούν ότι πρέπει να τα προβάλλουν, ώστε οι εκάστοτε κυβερνώντες να γνωρίζουν το ποιόν των στελεχών τους και να τα επιβραβεύουν ανάλογα.
Κατάντια;
Ναι.
Τραγέλαφος;
Ναι.
Ντροπή;
Ναι.
Μόνο, όμως, για όσους ντρέπονται...

4 σχόλια:

  1. Νεοδημοκράτης δεν είμαι, αλλά μπορώ να γίνω. Για μια θέση στο Δήμο Χανίων αγωνίζομαι, μια ζωή. Κηφήνας, βαπτιστικός, γλάστρα, ντουζιέρα, ρουφιάνος κάτι τέλος πάντα!
    Κοντεύω στα πενήντα και δεν το έχω καταφέρει. Μήπως θα μπορούσες να με συστήσεις στον κύριο;
    Εκλογές έρχονται, όλο και κάτι θα γίνει.
    Και ... ξιά μου εμένα! Θα σε ανταμείψω με όλες τις αποκλειστικότητες του ... κόϊζμου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ ΠΑ.ΝΙΚΕ,

    ο εν λόγω κύριος δεν μπορεί πλέον να σε εξυπηρετήσει. Ήταν εντός, βρέθηκε εκτός και παίζει το παιχνίδι: "Απομάκρυνση εσείς, αγωγή εγώ".
    Μακάρι, πάντως, να μπορούσα να βοηθήσω, όχι για μένα και για τις αποκλειστικότητες όλου του κόσμου, "αλλά για τη φουκαριάρα τη μάνα μου..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι έχασα πάλι! Τι έχασα.
    Μια ζωή καθυστερημένος και άτυχος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έτσι είναι αυτά Νίκο μου...
    Υπομονή.
    Ποτέ δεν είναι αργά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή