Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΔΗΜΟ ΧΑΝΙΩΝ
Υποψήφιος δήμαρχος
ο Μανώλης Σκουλάκης


Την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς του για το αξίωμα του δημάρχου στον νέο διευρυμένο Δήμο Χανίων ανακοίνωσε σήμερα το μεσημέρι, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης, ο βουλευτής Χανίων του ΠΑΣΟΚ, Μανώλης Σκουλάκης.
Αναλυτικότερα, ο κ. Σκουλάκης ανέφερε, μεταξύ άλλων, τα παρακάτω:
«Όπως γνωρίζετε, μετά την ψήφιση του "Καλλικράτη" και τις παραινέσεις φορέων και πολιτών των Χανίων, με μοναδικό γνώμονα τη συνείδησή μου, είχα θέσει τον εαυτό μου στη διάθεση της κοινωνίας των Χανίων και του πολιτικού μου φορέα για τη θέση του υποψηφίου δημάρχου στον νέο διευρυμένο Δήμο Χανίων. Πρόσφατα, ο πολιτικός μου φορέας, αποδέχτηκε του να ηγηθώ ενός πλειοψηφικού και ανανεωτικού –σε πρόσωπα και ιδέες– ψηφοδελτίου, που θα εκπροσωπεί το σύνολο της κοινωνίας και των πολιτών του νέου Δήμου.
Ως εκ τούτου, θέλω να ενημερώσω όλους τους δημότες του νέου Δήμου Χανίων, ότι αναλαμβάνω στο ακέραιο τις ευθύνες που μου αναλογούν, με στόχο να συνδιαμορφώσουμε ένα Δήμο αποκεντρωμένο, αναπτυξιακά δυναμικό, λειτουργικά σύγχρονο και κοινωνικά δίκαιο, με διαφάνεια, διαβούλευση, αξιοκρατία, σύνθεση και ενότητα.
Αντιλαμβανόμενος τη σπουδαιότητα του εγχειρήματος και τις υψηλές απαιτήσεις στον οργανωτικό και διοικητικό τομέα που αυτό συνεπάγεται, καταθέτω την εμπειρία, τη γνώση και τη διεκδικητικότητά μου στην υπηρεσία του νέου αυτού θεσμού, τον οποίο πίστεψα και πιστεύω και καλώ όλες τις δημιουργικές και παραγωγικές δυνάμεις του τόπου μας και τη νεολαία, να βαδίσουμε μαζί, στη νέα αυτή σελίδα που γυρίζουν τα Χανιά.
Για τον λόγο αυτό, το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα επικοινωνήσω με όλους τους πολίτες προχωρώντας παράλληλα –μαζί με τους συνεργάτες μου- σε όλες εκείνες τις ενέργειες που θα αναδείξουν την τεράστια ιδεολογική, πολιτική και κοινωνική σημασία της νέας αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης, ώστε με την επιλογή άξιων και ικανών προσώπων να υπηρετήσουμε αποτελεσματικά τον νέο θεσμό, με οδηγό το συμφέρον των πολιτών, τη βελτίωση της καθημερινότητάς τους και την πραγματική ανάπτυξη του νέου Δήμου μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου