Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

ΣΧΟΛΙΑ

Λιμάνι Σούδας,
κρουαζιέρα,
ουσία και...
επικοινωνία

Σύσκεψη, πρόσφατα, για τις παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στο λιμάνι της Σούδας προκειμένου να βελτιωθεί η εικόνα που αντικρύζουν οι επισκέπτες, ιδιαίτερα εκείνοι που καταφτάνουν στον τόπο μας με κρουαζιερόπλοια.
Ορθές και αυτονόητες οι επισημάνσεις.
Γνωστές -τουλάχιστον από πέρυσι- οι αναγκαίες παρεμβάσεις εξωραϊσμού.
Γνωστά -και από τα σχετικά ρεπορτάζ του Τύπου- τα έργα που προγραμματίζει στο λιμάνι μεσομακροπρόθεσμα το Λιμενικό Ταμείο Νομού Χανίων.
Δικαίως, κατά συνέπεια, αναρωτήθηκε ένας από τους συμμετέχοντες (αιρετός) στη σύσκεψη, ποιος ο λόγος σύγκλισής της, συνομιλώντας με δημοσιογράφο.
Ο ίδιος έσπευσε να δώσει και την -προφανή- απάντηση στο ερώτημα.
Η επικοινωνία.
Γιατί, προφανώς, πολλές φορές η ουσία δεν αρκεί.
Χρειάζεται και το... μάρκετινγκ!
Κατανοητό, θεμιτό και λογικό.
Τα προβλήματα ξεκινάνε όταν απουσιάζει το αποτέλεσμα και κυριαρχεί η πρόθεση και η υποσχεσιολογία, όταν λείπει το περιεχόμενο και «πρωταγωνιστεί» το περιτύλιγμα όταν αναζητείται η ουσία σε -καθημερινά ή μη- «παιχνίδια» επικοινωνίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου