Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

ΕΙΔΗΣΕΙΣ



















ΑΠΟ ΤΟΝ Μ. ΣΚΟΥΛΑΚΗ
Παρουσίαση διακήρυξης
και υποψηφίων

Στήριξη Μ. Λιονάκη
στον Μ. Σκουλάκη

Την ιδρυτική διακήρυξη του συνδυασμού του, το όνομα, το έμβλημα και αρκετούς από τους υποψηφίους που θα στελεχώσουν το ψηφοδέλτιό του θα παρουσιάσει την Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου, στις 8 το βράδυ, στο πάρκο Ειρήνης και Φιλίας, ο υποψήφιος δήμαρχος Χανίων Μανώλης Σκουλάκης. 
Ο Μ. ΛΙΟΝΑΚΗΣ
Χθες, ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Χανίων Μανούσος Λιονάκης, με γραπτή του δήλωση, εξέφρασε τη στήριξή του στον κ. Σκουλάκη. Αναλυτικά, στη δήλωσή του ο κ. Λιονάκης αναφέρει τα εξής:
«Με απόλυτη γνώση της ευθύνης μου απέναντι στην κοινωνία των Χανίων, θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση του Μανώλη Σκουλάκη, υποψήφιου δημάρχου για το νέο μητροπολιτικό Δήμο Χανίων.
Απόφαση, που είναι αποτέλεσμα μακράς και σοβαρής σκέψης, με απόλυτη συνείδηση της προσωπικής μου ευθύνης, όχι μόνο απέναντι στην εργατική τάξη, που ως πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Χανίων για 6 συνεχή χρόνια υπηρετώ αλλά και προς κάθε πολίτη αυτού του τόπου, την καθημερινότητα του οποίου γνωρίζω, ασπάζομαι και προσπαθώ με κάθε τρόπο να βρεθώ πλάι σε τυχόν προβλήματά του.
Το προσκλητήριο για συστράτευση σ’ όλους τους ενεργούς πολίτες και σε σ’ όλες τις προοδευτικές δυνάμεις της κοινωνίας που απηύθυνε ο Μανώλης Σκουλάκης, το αντιλήφθηκα και ως πρόκληση να πολεμήσω με όλες τις δυνάμεις και γνώσεις που διαθέτω, για κάθε δυνατή λύση στα θέματα και προβλήματα που απασχολούν τους συμπολίτες μου.
Πιστεύω, πως μαζί με τον Μανώλη Σκουλάκη που έχει δώσει τις επί χρόνια τις προσωπικές του μάχες για μία κοινωνία πιο υγιή, πιο ανθρώπινη, πιο οργανωμένη, πάντα με την αγνότητα ενός γνήσιου Κρητικού και την ευαισθησία ενός ταπεινού υπηρέτη των ανθρώπων, επιστήμονα, θα μου δοθεί η δυνατότητα να αποδείξω ότι η προσφορά, η αλληλεγγύη, η μαχητικότητα και η εντιμότητα, είναι λέξεις που δεν έχουν χάσει το νόημα τους, δεν έχουν ξεθωριάσει στην κρίση των καιρών, δεν πωλούνται, δεν ατιμάζονται, δεν εξαργυρώνονται σε τίτλους θέσεις και συμφωνίες.
Πεποίθησή μου είναι ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι, κυρίως, όμως, ότι οι υγιείς δυνάμεις σε κάθε κοινωνία πρέπει να συμμαχούν, να ενώνονται, να λειτουργούν από κοινού με μόνο σκοπό την καλύτερη οργάνωση της κοινωνίας, το αίσθημα ασφάλειας στον πολίτη, τη σιγουριά και την ελπίδα στους νέους μας.
Όπως μέχρι σήμερα προσπάθησα και ποτέ δεν πρόδωσα τις όποιες προσδοκίες είχαν συνάδελφοι μου, συνάνθρωποι μου, συμπολίτες και φίλοι από το πρόσωπο μου, έτσι, θεωρώ δεδομένο ότι δε θα προδώσω τις επιδιώξεις και στόχους του Μανώλη Σκουλάκη για ό,τι επιθυμεί να προσφέρει μέσω προσπαθειών και αγώνων στην τοπική μας κοινωνία. 
Δηλώνω παρών, για μία ισχυρή Δημοτική Αρχή, για τις μεγάλες προκλήσεις, για τις ευκαιρίες του “Καλλικράτη”, για τις καθημερινές ανάγκες και τα αιτήματα των πολιτών, που είναι ακριβώς ίδια με τις δικές μου ανάγκες και τα δικά μου αιτήματα ως εργαζόμενος, οικογενειάρχης, πολίτης και δημότης αυτού του τόπου, που επιτέλους πρέπει να δρομολογήσει με βάση τις νέες συνθήκες, το νέο τοπίο που εμφανίζεται σκιαγραφώντας το αύριο όλων μας.
Οι αναφορές μου από το χθες, η συμμετοχή μου στο κάθε σήμερα, ο προσωπικός μου λόγος η προσωπική μου τιμή και η ευθύνη απέναντι στα παιδιά μου... είναι οι σφραγίδες, ότι θα προσφέρω και θα υπηρετήσω μαζί με τον Μανώλη Σκουλάκη, στην αξιοποίηση των τοπικών πλεονεκτημάτων μας, τον σεβασμό και την προστασία του περιβάλλοντός μας, την προσπάθεια στήριξης της τοπικής μας οικονομίας, την ενίσχυση της κοινωνικής μας συνοχής, κυρίως, όμως, θα αγωνιστώ για έναν Δήμο πρότυπο κοινωνικού προσώπου, για το δίκιο κάθε πολίτη, κάθε δημότη, κάθε εργαζόμενου ξεχωριστά.
Για όλα τα παραπάνω, αφήνω στην κρίση του Μανώλη Σκουλάκη τη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο της προσπάθειάς του, με σύνθημα που κυριαρχεί στην ψυχή και το μυαλό μου: "Δώστε πίσω τα Χανιά μας"».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου